• קנה 2+ קבל 5% הנחה

  • קנה 3+ קבל 10% הנחה

  • קנה 4+ קבל 15% הנחה

שאלות נפוצות

האם אני צריך חשבון כדי להזמין? 

לא, אתה יכול לבצע הזמנה כאורח. אבל, יש יתרונות להזמין כשבבעלותך חשבון:

 

  • תהליך יציאה מהיר

  • צפה במצב  וההיסטוריה של הזמנות בקלות

  • קבל עדכונים על המוצרים החדשים שלנו וקידומים מיוחדים

מה אם שכחתי את הסיסמה שלי?

בעמוד ההתחברות לחץ על ״lost password?״ ותקבל הפניה לעמוד שבו תוכל ליצור סיסמה חדשה. 

מה אם כתבתי את הכתובת אימייל הלא נכונה? 

בבקשה צור איתנו קשר במקרה זה כדי שנוכל לשנות את הכתובת אימייל. אנחנו יכולים לשנות את הכתובת אימייל, שם, וכתובת, אך אנחנו לא יכולים לשנות את ההזמנה. אז בבקשה תמלא את הכתובת בפרטים אחרת החבילה שנשלח לך תוחזר אלינו, או שנאלץ להתעלם מההזמנה כדי לחסוך את זה. 

יש שער חליפין? 

כל ההעברות שלנו מתבצעות בפאונד סטרלינג. אם כרטיס האשראי שלך מבוסס על שער אחר, סך ההזמנה שלך יחושב בהתאם לשער החליפין היומי של התאריך שבו חברת הכרטיס שלך מעכלת את העסקה. 

איפה שיטות תשלום אתם מקבלים?

אנחנו מקבלים את כל החברות כרטיסי אשראי המובילות (ויזה, מאסטרקארד, AMEX) ו- PayPal. אנחנו לא מקבלים צ׳קים אישיים, פקודות כסף, או מזומן בזמן השילוח. 

כמה מאובטחת ההזמנה האינטרנטית שלי?

כאשר אתם קונים באינטרנט באמצעות כרטיס האשראי שלכם, כל המידע מוכנס לSSL עמוד רשת ביטחוני. המידע שלך מוצפן שם ונשלח ישירות לספק כרטיס האשראי שלנו, איפה שכרטיס האשראי שלך והעסקה מורשת ומאושרת. המידע של הכרטיס שלך לא מאוחסן בשרתים שלנו. 

איך אני יכול לשנות או לבטל את ההזמנה שלי? 

אנחנו מחזיקים בזכות לקבל או לסרב להזמנה, או כל מידה שהיותה, לפי שיקול דעותינו הבלעדי, אפילו לאחר שהלקוח מקבל את אישור ההזמנה או לאחר שכרטיס האשראי אושר. אם כרטיס האשראי קיבל אישור לרכישה וההזמנה בוטחה, נדון בהחזר הסכום לדרך התשלום המקורית. 

כל ביטול שנעשה לאחר שהזמנה נעשתה, יהיה נתון לכנס ביטול של 0.5$ בלי קשר לזמן שבו ההזמנה בוצע, גם אם זה רק שניה לאחר מכן, מפני שחברת הכרטיס אשראי שלנו מחייבת אותנו על כל ביטול.

בבקשה שים לב שכל הזמנו שכבר הגיעו או נעטפו לא יכולות להתבטל. 

איך אני מגדיר את כתובת המשלוח שלי?

בגלל שהאתר שלנו והשרות שלנו מבוססים באנגלית, כל המידע שאתה הקלדת נדרש להיות באנגלית, כולל נקדנות. אם אותיות מסויימות של הכתובת שלך הם אותיות שאין באנגלית, מומלץ לעשות את האותיות באנגלית הדומות לזה. למשל ניתן להחליף את ? ב c. 

אני יכול לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?  

אנו מייעצים שכתובת המשלוח לא תשונה אחרי ההזמנה נקלטה או נשלחה. בבקשה עדכן את כתובת המשלוח לכתובת המגורים שלך במקום הכתובת המקצועית שלך מפני שאנחנו לא יודעים מה אורך הזמן שהחבילה תוחזק במכס. 

מתי ההזמנה שלי תגיע?

זמן המשלוח מבוסס כל אופציות המשלוח שנבחרה. ברגע שההזמנה נשלחה, נשלח לך דואר אלקטרוני עם מידע למעקב יום למחרת, המידע בדרך כלל זמין 24 שעות לאחר ששלחנו את ההזמנה. אנחנו לא אחרים לעיכובים שנגרמו על ידי מחלקות מכס במדינה שלך. 

איך אפשר לעקוב אחר ההזמנה שלי?

נשלח לך דואר אלקטרוני עם מידע למעקב אחר ההזמנה שלך לאחר שההזמנה נשלחה. לרוב תקבל את המספר למעקב יום לאחר ששלחנו את ההזמנה שלך. 

אפשר להשתמש בכמה קופונים באותה הזמנה?

קודים של הזמנות או קידומים לא יכולים להיות בשימוש בצירוף עם קודים אחרים אלא אם כן נאמר אחרת. 

מה לעשות כשחסר לי מוצרים מההזמנה שלי? 

אם משהו מהחבילה שלך לא נמצא, בבקשה פנה אלינו מייד. 

מתי ההזמנה שלי תעובד?

כל ההזמנות נשלחות מהמחסנים הגלובליים שלנו. בבקשה תהיה סבלני עם העיבוד של הזמנות בזמן החגים ותקופות הסיילים. 

אנחנו מעבדים הזמנות בימי שני עד שישי. הזמנות יעובדו בין שניים לשלושה ימי עסקים מיום ההזמנה וישלחו יום לאחר יום העיבוד. שים לב שאנחנו לא מבצעים משלוחים בסופי שבוע. 

בבקשה פנה אלינו אם אינך מקבל אישור המעקב שלך תוך חמישה ימי עסקים מהיום שבו מילאת בהצלחה את התשלום שלך. 

האם אני יחוייב עם מכס ומיסים?

המחירים המוצגים באתר שלנו הם ללא מס בדולרים של ארצות הברית, מה שאומר שאולי תהיה חייב לשלם למה שמחייבים אותך בו ולמיסים ברגע שתקבל את ההזמנה שלך. 

יכולים לחייב אותך על מיסי יבוא, חיובים וחיובי מכס ברגע שההזמנה שלך מגיע ליעד הסופי שלה, שמוחלט על ידי משרד המכס המקומי שלך. 

התשלום על החיובים והמיסים האלו הם באחריותך ולא ישולמו על ידינו. אנחנו לא אחראיים על עיכובים שנגרמו בגלל מחלקת המכס בארץ שלך. לפרטים נוספים על חיובים, בבקשה צור קשר על משרד המכס המקומי שלך. 

איך אפשר להחזיר מוצר?

אם אינך מרוצה מהרכישה ואתה רוצה להחזיר מוצר, פנה אלינו שלושים יום מיום קבלת ההזמנה שלך. ספק לנו מספר הזמנה וגם סיבה להחזרה. השרות לקוחות שלנו יראה את בקשת ההחזרה ויעביר הוראות נוספות אם ההחזרה מאושרת. 

בשביל רשימה של מוצרים סופיים במבצע, בבקשה ראה את מדיניות ההחזרה שלנו. כל ההחזרות חייבות להיות במצב המקורי שבו החבילה הגיע. 

מה אם המוצר/ים שאני מקבל הם פגומים/ שגויים/ בעלי נזק?

בבקשה פנה אלינו 7 ימים מקבלת ההזמנה שלך אם קיבלת מוצר לא נכון, חסר או פגום. בבקשה תכלול את מספר ההזמנה שלך, תמונה של המוצר/ים וכל התייחסות קשורה נוספת לפני קבלת החבילה שלך. אנחנו נעשה את המיטב לפתור את המצב בהקדם  האפשרי. 

מהו אורך תהליכי ההחזרות?

עיבוד ההחזרות יכול לקחת עד 14 ימי עסקים מהיום שבו אנו מקבלים את ההחזרה שלך. אנחנו נשלח לך אימייל לאשר ברגע שההחזקה שלך נקלטה. 

מתי אקבל את ההחזר שלי?

כל ההחזרים יתקבלו לצורת התשלום המקורית שלך. אם שילמת באמצעות כרטיס אשראי או דביט, החזרים ישלחו לבנק שהוציא את הכרטיס תוך 7-10 ימי עסקים או קבלה של המוצר שהוחזר או בקשת ביטול. בבקשה צור קשר עם הבנק עם שאלות בנוגע למתי הסכום יעודכן בחשבון שלך. 

אם לא קיבלת את ההחזר על ההחזרה שלך עדין, הנה מה שצריך לעשות: פנה אל הבנק/ חברת כרטיס האשראי. יכול לקחת זמן לפני זה חזר יופיע בחשבון שלך.