• קנה 2+ קבל 5% הנחה

  • קנה 3+ קבל 10% הנחה

  • קנה 4+ קבל 15% הנחה

ביטול, מדיניות החזרות

הערה: במידת האפשר, אנא צלם סרטון בזמן פתיחת החבילות שלך.

פניות בגין פגמים/נזק/פריטים חסרים/פריטים לא נכונים ללא הוכחה לא יקבלו עדיפות.

אנחנו תמיד בודקים את המוצרים לפני שאנחנו שולחים אותם.

 

ביטול הזמנה

ניתן לבטל את כל ההזמנות עד למשלוחן. לאחר תחילת תהליך האריזה והמשלוח, לא ניתן לבטלו.

החזרים

יש לנו מדיניות החזרה של 14 יום, כלומר יש לך 14 ימים לאחר קבלת הפריט לבקש החזרה.

כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שבו קיבלת אותו, ללא שימוש, עם תגים מצורפים ובאריזה המקורית. תצטרך גם את הקבלה או הוכחת הרכישה.

כדי להתחיל בהחזרה, תוכל ליצור איתנו קשר בכתובת customer@unismart.co.il. אם החזרתך תתקבל, אנו נשלח לך הוראות החזרה והנחיות כיצד והיכן לשלוח את החבילה שלך. לא יתקבלו פריטים שהוחזרו אלינו ללא בקשת החזרה תחילה.

אם יש לך שאלות לגבי ההחזרה, תוכל ליצור איתנו קשר בכל עת בכתובת customer@unismart.co.il.

 

נזקים ובעיות
אנא בדוק את ההזמנה שלך עם קבלתה וצור איתנו קשר מיד אם הפריט פגום או אם קיבלת את הפריט הלא נכון כדי שנוכל לחקור ולפתור את הבעיה.

 

חריגים / חד פעמיים

לא ניתן להחזיר סוגים מסוימים של פריטים, כגון מוצרים מתכלים (למשל מצרכים, פרחים או צמחים), מוצרים מותאמים אישית (למשל הזמנות מיוחדות או פריטים מותאמים אישית) ומוצרי טיפוח אישי (למשל מוצרי יופי). אנחנו גם לא מקבלים החזרות עבור חומרים מסוכנים, נוזלים דליקים או גזים. אנא צור איתנו קשר אם יש לך שאלות או חששות לגבי הפריט הספציפי שלך.

למרבה הצער, איננו יכולים לקבל החזרות של פריטי מבצע או כרטיסי מתנה.

 

לְהַחלִיף

הדרך המהירה ביותר להבטיח שתקבל את מה שאתה רוצה היא להחזיר את הפריט שברשותך ולאחר קבלת ההחזרה, לבצע רכישה נפרדת עבור הפריט החדש.

 

החזרים

אנו נודיע לך לאחר שקיבלנו ובדקנו את ההחזר שלך ונודיע לך אם ההחזר אושר או לא. אם יאושר, תקבל החזר אוטומטי לאמצעי התשלום המקורי שלך. שים לב שייתכן שיחלפו 7-14 ימי עסקים עד שהבנק או חברת האשראי שלך יעבדו ויתקבל החזר.

 

החזרים מאוחרים/חסרים (אם רלוונטי)

כל ההחזרים יזוכו לאמצעי התשלום המקורי שלך. אם שילמת באמצעות כרטיס אשראי או חיוב, החזרים ישלחו לבנק המנפיק את הכרטיס תוך 7-14 ימי עסקים מיום קבלת בקשת ההחזרה או הביטול.

אם לא קיבלת החזר, תוכל לנקוט בצעדים הבאים

*בדוק שוב את יתרת הבנק או PayPal שלך (ייתכן שהעסקה תתעכב).

*צור קשר עם הבנק/חברת כרטיסי האשראי שלך (ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך ישוחרר רשמית).

אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, אנא צור איתנו קשר בכתובת customer@unismart.co.il.

 

עלויות משלוח/עמלת רישום מחדש

כדי להחזיר את המוצר שלך, עליך לשלוח את המוצר שלך לכתובת customer@unismart.co.il. שלח לנו דוא"ל עם מספר ההזמנה שלך לקבלת מידע נוסף.

*הקונים אחראים לעלות משלוח החזרה. אם אין בעיית איכות מוצר מסיבות אישיות של הלקוח, כגון לא אוהב / צבע לא נכון / מידה לא נכונה...

*Unismart אחראית לעלות המשלוח להחזרה אם המוצרפגום/פריט חסר/פריט שגוי

*איננו גובים עמלת רישום מחדש.